Liebster Blog Award.

Witajcie moi Czytelnicy dzisiejszy post będzie nieco odbiegał od moich dotychczasowych publikacji a mianowicie będzie on dotyczył nominacji do Liebster Blog Award.

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwości ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Ja zostałam nominowana przez Cukierkową. Dziękuje ślicznie Ci za to i serdecznie Cię pozdrawiam :)

Moje odpowiedzi na pytania:

1. Najładniejsze imię damskie i męskie?
Uważam, że wszystkie imiona zarówno damskie jak i męskie są ładne także nie mam jakiś tam swoich ulubionych.

2. Ulubiony serial?
Ulubionego serialu nie mam chociaż bardzo lubię oglądać CSI Miami i The Walking Dead. 

3. Ulubiona część garderoby?
Hehe zabawne pytanie raczej nie mam jakiejś ulubionej.

4. Ulubione słodycze?
Oj lubię słodkości za dużo by wymieniać.

5. Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
Lubię jak odwiedza mnie dużo Czytelników bo właśnie dzięki nim, między innymi, widzę sens prowadzenia bloga i mam wielką motywację do dalszej pracy. Pozdrawiam Was serdecznie moi Kochani :)

6. Jakie masz plany na najbliższy rok?
Na pewno dalszy rozwój swojego talentu związanego z rysowaniem.

7. Ulubiona firma lakierów do paznokci?
Rzadko kiedy maluję paznokcie także ulubionej firmy nie mam.

8. Najprzystojniejszy aktor?
Zależy od gustu oceniającego danego aktora. 

9. Wymień 3 ulubione blogi?
Hmm...każdy na swój sposób lubię.

10. Jedna rzecz, którą lubisz w swoim wyglądzie?
Tak myślę, że lubię siebie całą hehe :)

Moje pytania:
1. Dlaczego postanowiłeś/aś założyć swojego bloga?
2. Kto lub co jest Twoją największą inspiracją?
3. Czy uczyłeś/aś się w jakiejś szkole plastycznej?
4. Jak długo zajmujesz się rysowaniem?
5. W czym się specjalizujesz (np. portrety, rysunki zwierząt, martwa natura, itp.)?
6. Kim jesteś z zawodu?
7. Jaką muzykę lubisz? 
8. Co sprawia, że jesteś szczęśliwy/wa?
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
10. Co motywuje Cie do działania?
11. Kogo lub co zabrałbyś/abyś na bezludną wyspę?

Do wspólnej zabawy zapraszam: 
1. Glamorien z bloga http://glamorien.blogspot.com/
2. Katharina Wycisk z bloga http://pokociemu-katharina182.blogspot.com/
6. Ania z bloga http://mmannie.blogspot.com/